Hvis du undlader at hente en pakke i pakkeshop og denne sendes retur til os, skal du betale de reelle omkostninger, som fragtfirmaet pålægger os for returforsendelsen. Hvis du ønsker pakken genfremsendt, skal du betale for fragten på ny.
Handelsbetingelser
Virksomhedsoplysninger
Stickoramic ApS
Ryttervænget 4
8680 Ry
Tlf: +42 94 91 13
CVR: 44684799
Betaling
Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.
Stickoramic ApS tager imod online betalinger med; [Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online]. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.
Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Stickoramic ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.
Levering
Vi leverer kun varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 1-3 hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første hverdag.
Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.
Vi leverer til privatadresser i Danmark - dog ikke Færøerne og Grønland.
Alle varer leveres med GLS og PostNord.
Retur og fortrydelsesret
Der gives 30 dages fuld returret på ubrugte varer købt på vores webshop. Klistermærkerne må gerne være åbnet af pakken, men må ikke være anvendt, så limen ikke er intakt og dermed ikke kan sælges igen. Ønsker du at returnere varerne, skal du lægge dem i den oprindelige emballage og pakke dem forsvarligt ind i en papkasse.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget. Vi tilbyder returforsendelse med dao og GLS.
Fortrydelse skal meldes til os senest 30 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@stickoramic.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Du kan også benytte vores returportal, som du finder her. Hvis du i returportalen angiver, at du fortryder dit køb, behøver du ikke give kontakt pr. mail.
Omkostningen for returfragten i forbindelse med fortrydelse og returnering af varer tilfalder dig som kunde og refunderes ikke. Ved fortrydelse af køb refunderes den oprindelige fragtomkostning.
Ved delvis fortrydelse af køb et tilbydes der ikke tilbagebetaling af de oprindelige leveringsomkostninger.
Hvis du har modtaget et gratis produkt, fx vores opsætningskit, som en del af en kampagne eller ved køb over et bestemt beløb, og du efterfølgende vælger at fortryde dit køb helt eller delvist, så betingelserne for at modtage opsætningskittet ikke længere er opfyldt, vil værdien af opsætningskittet blive fratrukket din refundering. Fratrækningen svarer til opsætningskittets aktuelle salgspris på tidspunktet for købet.
Det er op til Stickoramic ApS at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.
Reklamationsret
I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Dette gælder ikke hvorvidt klistermærkerne hæfter på din væg. Dette anses som udgangspunkt ikke som værende en fejl i materiale og/eller fabrikation. Dog kan der være en undtagelse, hvis limen eksempelvis mangler grundet produktionsfejl.
Reklamation skal meddeles til Stickoramic ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.
Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet. Dette gælder eksempelvis, hvis du i håndteringen af produktet revner klistermærket.
Reklamationer sendes til:
Stickoramic ApS
Kontakt@stickoramic.dk
Ryttervænget 4
8680 Ry
Persondatapolitik
Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.
Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Stickoramic ApS. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.
Klagemuligheder
Du kan sende en mail til Stickoramic ApS på kontakt@stickoramic.dk, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.
Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:
- Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
- Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
- Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.
Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores virksomhedsmail: kontakt@stickoramic.dk.